بزرگترین منبع دانلود فایل

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود فایل فلش فارسی Asus Zenfone 2 ZOOAD حاوی اندروید 6.0.1

فایل فلش فارسی Asus Zenfone 2 ZOOAD حاوی اندروید 6.0.1دسته: ایسوز | ASUS 


بازدید: 2 بار 


فرمت فایل: rar 


حجم فایل: 2 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 1 



 



پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .







کلمات کلیدی : فایل فلش فارسی Asus Zenfone 2 ZOOAD حاوی اندروید 6.0.1 , فایل فلش ZOOAD فایل فلش فارسی ZOOADرام ZOOAD رام رسمی ZOOAD رام فارسی ZOOAD اموزش فلش ZOOAD مشکل فلش ZOOAD فریمور ZOOAD ,فریمور رسمی ZOOAD اپدیت ZOOAD ارتقا ورژن ZOOAD ZOOAD اندروید 6 ZOOAD firmware ZOOAD rom ZOOAD file flash اموزش اپدیت ZOOAD

۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مراد دهقان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعیدسته: مبانی و پیشینه نظری 
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 157 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 64 

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


=======================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
=======================================================

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما
=======================================================

مبانی نظری و پیشینه پایان نامه سرمایه اجتماعی

در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

در متن توضیحات زیر ممکن است متن بهم ریخته باشد (به جهت کپی از فایل ورد)، ولی فایل اصلی کاملا اصولی می باشد

با منبع نویسی درون متنی

منابع پایانی داخلی و خارجی

با جداول و نمودارهای کامل

نوشته شده بصورت کاملا اصولی و استاندارد و رفرنس دقیق و مناسب

گزیده ای از بخشهای مختلفی از متن فایل:

پیشینه تحقیق

در هر پژوهش آشنایی با کارهای تحقیقاتی قبلی و نظریه ­های مربوط به موضوع و آگاهی از وجوه مشابه ت­ها و تفاوت­های موضوع مورد مطالعه با آن ضروری به نظر می­رسد. در واقع هیچ کس نمی­تواند مدعی باشد که بضاعت علمی­اش او را از خوشه­چینی در این دستاوردها بی­نیاز می­سازد. (کیوی و کامپنهود، 1370، ص36)

1-1-2 تحقیقات داخلی

- پژوهش « سرمایه اجتماعی شبکه و اینترنت» توسط عبدالله گیویان و احمد غلامی ناصرآبادی در سال 1388 انجام شده و در این تحقیق رابطه استفاده از اینترنت و سرمایه اجتماعی شبکه­ای کاربران اینترنت، بررسی می­شود. بنا به ضرورت و مناسبت موضوع ، از روش پیمایشی با تکنیک مصاحبه حضوری استفاده شده است . مهم­ترین نتایج تحقیق بدین قرار است:

الف. رابطه مثبتی بین میزان استفاده از اینترنت و سرمایه اجتماعی شبکه­ای برقرار است.

ب. بین استفاده اجتماعی از اینترنت و افزایش سرمایه اجتماعی رابطه معناداری برقرار است

ج. بین نوع رشته تحصیلی پاسخگو و نوع استفاده از اینترنت رابطه معناداری برقرار نیست.( گیویان، غلامی ناصر آبادی، 1388 )

...

2-2- چهارچوب نظری سرمایه اجتماعی

1-2-2-  سرمایه در مفهوم کلاسیک و جدید

مفهوم سرمایه را می­توان از آرای مارکس دنبال کرد. در مفهوم­پردازی مارکس، سرمایه بخشی از ارزش اضافی است که سرمایه­داران، کسانی که ابزار تولید را در اختیار دارند، از گردش کالاها و پول در فرایندهای تولید و مصرف آن­را به دست می­­آورند. در این گردش، به کارگران در مقابل کار (کالاشان)  دست­مزد پرداخت می­شود که به آن­ها امکان می­دهد کالاهایی (از قبیل غذا، مسکن و لباس) را برای ادامه حیات خود (ارزش مبادله) خریداری کنند. اما کالای پردازش و تولید شده توسط سرمایه­داران را می­توان با قیمت بالاتری در بازار مصرف فروخت (ارزش مصرف­کننده). در این تصویر از جامعه سرمایه­داری، سرمایه بیانگر دو عنصر مرتبط اما متمایز است. از یک سو سرمایه بخشی از ارزش اضافی است که به زعم مارکس توسط کارگران تولید شده اما نصیب سرمایه­دار می­شود. از سوی دیگر، سرمایه بیانگر یک سرمایه­گذاری از سوی سرمایه­گذاران (در تولید و گردش کالا) به امید بازدهی و کسب سود در بازار است. سرمایه به عنوان بخشی از ارزش اضافی محصول یک فرآیند است؛ در عین حال سرمایه و ارزش اضافی حاصل از آن مرتبط با یک بازدهی / بازتولید فرآیند سرمایه­گذاری و ارزش اضافی بیشتر هستند. و این طبقه مسلط است که سرمایه­گذاری می­کند و ارزش اضافی را نصیب خود می­کند. بنابراین سرمایه در مفهوم مارکسی (کلاسیک) نظریه­ای درباره روابط اجتماعی استثماری میان دو طبقه است. ....

....

پاتنام اعتماد اجتماعی را ناشی از دو منبع مرتبط یعنی هنجارهای معامله متقابل و شبکه های مشارکت مدنی می­داند. اعتماد همکاری را تسهیل می­کند و هرچه سطح اعتماد در جامعه­ای بالاتر باشد، احتمال همکاری هم بیشتر خواهد بود. همکاری نیز اعتماد را ایجاد می­کند. (شارع­پور، 1385، ص45)

1-1-8-2-2-  انواع اعتماد

اعتماد بر چهار نوع قابل تقسیم است:

1-1-1-8-2-2-  اعتماد بنیادی

اعتماد بنیادی، نگرشی است به خود و دنیای پیرامون که رفتار و اعمال ما را متأثر می­سازد و این تفکر را تقویت می­کند که می­توان به افراد و امور جهان، اعتماد کرد و بر استمرار و ثبات این باور صحه می­گذارد.

«اریکسون»[1] بر این باور است که اعتماد بنیادی در مراحل اولیه زندگی (شیرخوارگی) انسان شکل می­گیرد. به نظر او، کودک معمولاً نخستین رابطه را با مادر برقرار می­سازد. کودک باید بتواند در کنار مادر احساس امنیت کند. اگر مادر به نیازهای جسمانی کودک پاسخ دهد و محبت و عشق و امنیت کافی برای او تأمین کند، از آن پس کودک شروع به پروراندن حس اعتماد خواهد کرد. نگرشی که نظر کودک را درباره خودش و دیگران مشخص خواهد کرد؛ اعتماد بنیادی، ما را به مفهومی رهنمون می­سازد که آنتونی گیدنز از آن با نام «امنیت هستی شناختی» (امنیت وجودی) یاد می­کند. منظور از امنیت وجودی اطمینانی است که اغلب موجودات انسانی از پیوستگی و استمرار هویت خود و محیط­های اجتماعی و مادی اطراف خود دارند. به باور گیدنز، امنیت وجودی، پدیده­ای شناختی نیست، بلکه پدیده­ای احساسی است و در ناخودآگاه ریشه دارد. آنچه مسلم است پاسخگویی به سوالاتی از قبیل: آیا من واقعاً وجود دارم؟ آیا من امروز همان کسی هستم که دیروز بودم؟ آیا مردم واقعاً وجود دارند؟ و... را نمی­توان با بحث عقلی و بی­چون و چرا پاسخ گفت. (شکربیگی، 1390، ص167)

2-1-1-8-2-2- اعتماد فردی



[1].  Erikson

...

10-2-2-  سرمایه اجتماعی از نگاه جامعه­شناسان جدید

نظریه­های سرمایه اجتماعی را به سه بخش تقسیم می­کنیم؛ بخش اول شامل نظریه­هایی است که سرمایه اجتماعی را در سطح خرد (فردی) مورد بررسی قرار می­دهند، بخش دوم به نظریه­هایی اشاره می­گردد که سرمایه اجتماعی را در سطح کلان (جمعی) مورد واکاوی قرار می­دهد. نهایتاً در بخش سوم به نظریه­هایی می­پردازیم که عموماً دارای رویکرد تلفیقی هستند این نوع تقسیم­بندی، تقریباً مورد پدیرش اکثر پژوهشگران حوزه سرمایه اجتماعی قرار گرفته است.

1-10-2-2-  نظریه­های سرمایه اجتماعی در سطح خرد (رهیافت فردمحور)

در این رهیافت سرمایه اجتماعی به عنوان ابزار دسترسی افراد، خانواده­ها یا گروه­های کوچک به منافعشان در نظر گرفته می­شود. مطابق این رهیافت، توزیع سرمایه اجتماعی در درون هر اجتماع خاصی، نابرابر و اغلب قشربندی شده است؛ یعنی، سرمایه اجتماعی می­تواند مکانیسمی برای ادخال یا طرد اجتماعی باشد، افزون بر آن افراد می­توانند منابع را در جهت اهداف سازنده یا ویران­گر استفاده کنند. این رهیافت با تأکید بر موقعیت متمایز افراد جامعه در کسب منابع محدود، می­کوشد

تأثیر شکل و مقدار سرمایه اجتماعی بر موقعیت افراد در دسترسی به منابع محدود بررسی کند. (فصیحی، 1389، ص44)

1-1-10-2-2- پی یر بوردیو[1]

بوریو از نخستین کسانی است که به طور منظم به بررسی و تحلیل مفهوم سرمایه اجتماعی پرداخت.



[1] Bourdieu

...


لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی , مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی ادبیات تحقیق سرمایه اجتماعی ,مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی سرمایه انسانی سرمایه اقتصادی سرمایه فرهنگی سرمایه سیاسی ,سرمایه اجتماعی

۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مراد دهقان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشیدسته: مبانی و پیشینه نظری 
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 78 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 67 

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی در 67 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

======================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
=======================================================

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما
=======================================================


مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی

در 67 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

در متن توضیحات زیر ممکن است متن بهم ریخته باشد (به جهت کپی از فایل ورد)، ولی فایل اصلی کاملا اصولی می باشد

 دارای منابع داخلی و خارجی

منابع درون متنی

کاملا استاندارد با نمودارها و اشکال کامل و جامع برای استفاده فصل دوم پایان نامه

جدیدترین منابع موجود مربوط به سالهای 1391 و منابع خارجی 2009

===========================================

بخشهایی مختلف از متن:

مهارت های مدیران آموزشی

پیشینه­ ی نظری

2-1. تعاریف مدیریت از دیدگاه صاحب نظران

مدیریت از نظر لغوی یعنی اداره کردن و مدیر اسم فـــاعل از مصدر اداره، به معنی اداره کننده است. به عبارتی مدیر یعنی گرداننده و مدیریت یعنی گرداندن یک سازمان در جهت اهداف آن. معمولاً واژه­ی مدیریت با معانی مختلف به کار برده می شود. به عنوان مثال، گاهی ممکن است مدیریت به فرایندی اشاره داشته باشد که مدیران در جهت تحقق اهداف سازمانی آن را پی گیری می کنند(پرداختچی،1372: 8 -7).

تعاریف مدیریت از لحاظ ابعادی که مورد توجه و تأکید قرار گرفته اند:

الف) در بعضی از تعاریف مدیریت، تعامل افراد مورد تأکید قرار گرفته است:

  • مدیریت عبارت است از انجام دادن کارها بوسیله دیگران (علاقه بند به نقل از فالت،1380 : 10)؛
  • مدیریت یعنی کار کردن با افراد و بوسیله افراد و گروه ها برای تحقق اهداف سازمانی (علاقه بند، به نقل از هرسی ولانچارد،1380 :10)؛
  • مدیریت یک فرایند اجتماعی است که یک سلسله اقداماتی را که به تحقق اهداف منجر می شود را شامل می گردد و این اقدامات اساساً متوجه روابط بین افراد است( آگاروال به نقل از پرداختچی،1372: 9)

ب) در برخی از تعاریف هماهنگی مورد توجه و تأکید واقع شده است:

  • فراگرد هماهنگ سازی فعالیت فردی و گروهی در جهت هدفهای گروهی (دانلی و همکاران به نقل از علاقه بند، 1380 : 10).

...

2-11. اثربخشی و کارایی: مفهوم، تعریف، رابطه

لفظ کارآیی و کارآمدی را معادل آورده‌اند. همچنان که واژه اثر بخش و ثمربخشی را یکی دانسته‌اند. اگرچه بین این دو تفاوت قایل شده‌اند، ولی مطالعاتی که روی اثربخشی و کارایی انجام شده است نشان می‌دهد که مرز کاملاً روشن و دقیقی بین دو اصطلاح فوق وجود ندارد و بسیاری از نویسندگان و صاحب‌نظران آنها را به صورت مترادف، تکمیل کننده یا جایگزین استفاده کرده‌اند. میرکمالی به نقل از «اتزیونی»، اثربخشی را میزان تحقق اهداف و کارایی را میزان استفاده از منابع برای دست یابی به یک واحد از برون‌داد تعریف می‌کند. همان طور که بیان شد مرز دقیقی بین اثربخشی و کارایی وجود ندارد، ولی نویسندگان مدیریت تمایز بین آنها قایل شده‌اند. برای مثال: از جمله اولین کسانی که میان مفهوم اثربخشی و کارایی تفاوت قایل شد «بارنارد» را می‌توان نام برد. او معتقد است که اثربخشی سیستم‌گراست و مربوط به تحقق اهداف سازمان می‌شود و کارایی فردگراست و مربوط به احساس رضایت کارکنان از عضویت در سازمان می‌گردد. «پیتر دراکر» یکی از صاحب‌نظران مشهور مدیریت ، اثربخشی را « کار درست انجام دادن» و کارایی را «کارها را درست انجام دادن» تعریف کرده است. اثربخشی یعنی انجام کارهای درست، به نحوی که دقیقاً متناسب با هدف باشد و کارایی یعنی انجام درست کار و توانایی به کارگیری حداقل منابع برای دستیابی به اهداف سازمانی (بختیاری، 1382).

برای ارزیابی عملکرد سازمان، دو شاخص اثربخشی و کارایی به کار برده می شوند. اثربخشی در  سازمان های آموزشی یکی از مهم ترین مباحثی است که مدت هاست توجه صاحب نظران و مسئولان این سازمان ها را به خود مشغول کرده است. نظرات مختلف و تا حدودی مشابه در مورد اثربخشی عنوان شده است. ...

...

بخش دوم: پیشینه­ ی تحقیقاتی

تحقیقات داخلی:

انصاری پور (1373) در بررسی نظرات مدیران و معلمان شهر اصفهان در باره­ی عوامل مؤثر بر افزایش اثربخشی مدیران ابتدائی در سال تحصیلی 73 ـ 72» به نتایج زیر دست یافته است:

 ویژگی های شغلی و حرفه ای و روابط انسانی مطلوب و نظارت بر کارکنان بر افزایش اثربخشی مؤثر است. ...

...


لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی , مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی مبانی نظری مهارت های مدیران آموزشی پیشینه تحقیق مهارت های مدیران آموزشی پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی ادبیات تحقیق مهارت های مدیران آموزشی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های مدیران آموزشیمهارت ادراکی مهارت انسانی مهارت فنی مهارت حرفه ای


۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مراد دهقان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعیدسته: مبانی و پیشینه نظری 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 135 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 49 

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



=======================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
=======================================================

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما
=======================================================

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

در متن توضیحات زیر ممکن است متن بهم ریخته باشد (به جهت کپی از فایل ورد)، ولی فایل اصلی کاملا اصولی می باشد

در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

کاملا استاندارد با اشکال کامل برای استفاده فصل دوم پایان نامه

جدیدترین منابع موجود مربوط به سالهای 1391 و منابع خارجی 2011

بخشهایی مختلف از متن:

هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

فرهنگ

درباره فرهنگ تعاریف متفاوت و گوناگونی آمده است؛ اما می توان به دو تعریف زیر اشاره کرد:

فرهنگ عبارت است از مجموعه پیچیده ای از علوم، دانش، هنر، افکار و اعتقادات، قوانین و مقررات، آداب و رسوم و سنت ها و به طور خلاصه، کلیه آموخته های و عادت هایی که انسان در حکم مهمترین عناصر جامعه اخذ می کند. و در تعریف دیگر، فرهنگ را شیوه زندگی برخاسته از اندیشه(عقل نظری) و نظام ارزشی(عقل عملی) نیز تعریف کرده اند. لذا این فرهنگ چند لایه دارد.

  1. لایه اول و عمیق ترین لایه هر فرهنگ، لایه معرفتی یا جهان بینی آن است که از سنخ تفکر، باور و اندیشه است.
  2. لایه دوم، لایه ارزشهاست که برآمده از لایه اول است، یعنی الگوهای داوری و قضاوت از خوبی، بدی، زشتی وزیبایی.
  3. لایه سوم، الگوهای رفتاری، هنجارها و قالب های رفتاری است. یعنی قالب هایی که در نهادهای گوناگون شکل می گیرند. نهادهایی چون خانواده، مدرسه، آموزش و پرورش، اقتصاد و اوضاع دین و سیاست.
  4. لایه چهارم، نمادها هستند که هم کلامی اند و هم غیرکلامی اند؛ به معنای دیگر، هم نوشتاری است و هم زبان گفتاری و حرکات و عادات رفتاری، هنر، موسیقی و طراحی را نیز در بر می گیرد (افروغ، 1382: 84)

پس فرهنگ، لایه ها، سطوح و ابعادی دارد که آرمان ها و اهداف در عمیق ترین لایه آن قرار دارند؛ شناخت انسان از خود و جهان و معرفت او از هستی و تصویری که از آغاز و انجام خود دارد، در مرکز این لایه واقع شده است. این شناخت می تواند هویت دینی، اساطیری، معنوی، دنیوی، توحیدی و یا الحادی داشته باشند. همچنین شناخت مزبور، به لحاظ روش شناختی می تواند و حیانی، شهودی، عقلانی و حسی باشد (پارسانیا، 1385 :8 ).

2-1-2- هویت

هویت یک عنصر مبارز در افراد استحال باید بدانیم عناصر تشکیل دهنده هویت چیست و آیا این عناصر ذهنی هستند و یا دارای نمود عینی و خارجی؟ همچنین آیا عناصر ثابتی هستند مثل سرزمین، دین یا اسطوره و یا متغیریندمثل فناوری، وقایع و حوادث تاریخ ساز و...؟ و نیز آیا این عناصر اکتسابی هستند نظیر علوم وفنون، هنر و یا موروثی مثل میراث های فرهنگی مادی و معنوی؟ ...

...

گفتار سوم: بررسی پژوهش های پیشین

1-3-2- پژوهش‌های پیشین خارجی

  • ساختار هویت در فیس‏بوک: قدرت دیجیتالی در ارتباطات کنترل شده عنوان تحقیقی  است که در دانشگاه تمپل ایالات متحده و در دپارتمان جامعه‏شناسی این دانشگاه و با روش تحلیل محتوا هویت‏های ابراز شده در فیس‏بوک مورد بررسی قرار گرفته است.

در چکیده این تحقیق آمده است: «تحقیقات اولیه روی اظهارات آنلاین، اساساً بر ساختارهای هویت در محیط‏های تخلصی آنلاین (محیط‏هایی که در آن کاربران با نام مستعار ظاهر می‏شوند) متمرکز شده است. بیش‏تر مطالعات اخیر به بررسی ویژگی‏های عملکرد افراد در محیط‏های آنلاین با جنبه تخلصی کمتر (مانند سایت‏های اینترنتی قرارعشقی) پرداخته و یافته‏های متفاوتی را گزارش کرده‏اند. مطالعه کنونی به پژوهش ساختارهای هویتی فیس‏بوک  "محیط آنلاین غیر تخلص (محیطی که در آن کاربران با نام واقعی ظاهر می‏شوند) که به تازگی پدید آمده است" پرداخته‏اند. براساس تحلیل محتوای 63 حساب(اکانت) فیس‏بوک این نتیجه حاصل شده است که شخصیت‏های مطرح شده در این محیط‏های غیر تخلصی با هویت‏های پدید آمده در محیط‏‏های تخلصی تفاوت دارند و کاربران فیس‏بوک، خصوصیات خویش را به طور ضمنی و مفهومی و نه صریح ابراز می‏کنند.

....

راستای هویت فرهنگی آنان‌ است‌ را برانگیزد.

4-2- مبانی نظری

در این بخش به توضیح مبانی و چارچوب نظری می پردازیم. مبانی نظری ارائه شده، شامل نظریاتی است که پایه انجام تحقیق بر اساس آنها صورت می گیرد و در این بخش شامل نظریاتی است که به لحاظ موضوعی و محتوایی بیشترین رابطه را با موضوع پژوهش دارند که محقق در جریان تحقیق از این نظریات بهره برده است.

1-4-2- نظریه بازنمایی:

فرآیند ثبت ایده‏ها، دانش یا پیام‏ها به شکل فیزیکی را در نظریه نشانه‏شناسی، «بازنمایی» می‏گویند. بازنمایی را می‏توان به شکل دقیق‏تر استفاده از «نشانه‏ها» (تصاویر، صداها وغیره) برای گفتن، تصویر، ترسیم یا باز تولید چیزی که به شکل فیزیکی درک، احساس، تصور یا لمس شده، تعریف کرد. قصد سازنده شکل، بافت اجتماعی و تاریخی که شکل درآن ساخته شده، هدف ازساخت عوامل پیچیده‏ای هستند که وارد تصویر می‏شوند(دانسی، 1388: 20). ...

...


لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی , مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی مبانی نظری هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی ادبیات تحقیق هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعیمبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مراد دهقان

مبانی نظری پژوهش بزهکاری نوجوانان

مبانی نظری پژوهش بزهکاری نوجواناندسته: مبانی و پیشینه نظری 
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 25 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 19 

مبانی نظری پژوهش بزهکاری نوجوانان در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


=======================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
=======================================================

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما
=======================================================

مبانی نظری پژوهش بزهکاری نوجوانان

در 19 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

دارای منابع داخلی و خارجی

منابع درون متنی

جدیدترین منابع موجود مربوط به سالهای 1392 و منابع خارجی 2009

7 صفحه مبانی نظری و بقیه منابع

بخشهایی مختلف از متن:

بزهکاری نوجوانان

مفاهیم بزهکاری

تعریف بزه

در لغت نامه دهخدا ، معنای لغوی واژه بزه (تلفظ درست بَزَه) کار زشت، بد و پلید است ( 42 ) . در فرهنگ عمید (( بزه )) جرم ، خطا و گناه معنی شده است ( 43 ) .

بزهکاری[1]

اساسا بزهکاری یک واژه روان شناسی نیست بلکه یک مفهوم حقوقی است ( 5 ) . بزهکاری ، اقدام به عملی است که بر خلاف موازین ، مقررات و قوانین جامعه بوده است و انجام آن موجب پیگرد قانونی شود و کسانی که مرتکب چنین اعمالی گردند را مجرم و بزهکار گویند ( 8 ) . هربرت بلومر عقیده دارد هر عملی که انسان آگاهانه و بنابر اختیار و اراده انجام دهد و به عبارتی بتواند آن را به میل انجام دهد و در ضمن با قوانین یک سازمان اجتماعی مخالفت داشته باشد جرم[2] تلقی می شود. حال اگر جرم در محدوده سن کودکی تا نوجوانی رخ دهد ، بزهکاری نام دارد  ( 8 ) . بزهکاری به طور کلی به رفتارهای قانون شکنانه نوجوانان اطلاق می شود . ( 44 ) . شومیکر[3] رفتار انحرافی جوانانی که به سن قانونی نرسیده اند را بزهکاری می نامد و جوانان مرتکب این رفتار ها را بزهکار می خواند. وی دوره جوانی را به دو بخش نوباوه و نوجوان تقسیم می کند که عمده نوجوانان در دبیرستان ها جای دارند ( 44) .



[1] Delinquency

[2]  Crime

[3]  Shoemaker

...

بخشی تز منابع:

  1. آمار محرمانه سازمان زندان ها – کانون اصلاح و تربیت استان تهران، 1391 .
  2. صلاحی ، جاوید (1388 ) . بزهکاری اطفال و نوجوانان ، چاپ چهارم ، انتشارات بنیاد حقوقی میزان.
  3. الرود، پ  و رایدر ، آر . دادرسی ویژة نوجوانان . ناظر علمی : دکتر علی کاظمی . مترجمان : احمدرضا علیزاده ، دکتر محمد بارانی . ص ( 1392 ) . چاپ اول . تهران : انتشارات علامت .
  4. پرن فر  شیما ( 1386 ) .  سیاست های اجتماعی مناسب کودکان کار خیابانی ، پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی .
  5. صدیق سروستانی  رحمت الله (1383 ) . آسیب شناسی اجتماعی ، تهران :  انتشارات دانشگاه تهران .
  6. احمدی  حبیب (1380) .  جامعه شناسی انحرافات اجتماعی ، تهران : انتشارات زر .
  7. نور محمدی ، حسن  ( 1390 ) . بررسی مقایسه ای اختلالات روانی نوجوانان بزهکار و عادی ( 8 – 14 ساله قزوین ) . نشریه علوم تربیتی . اصلاح و تربیت . شماره 107 . ص : 17 – 21 .
  8. انصاری ، غلامرضا . بابایی ، نعمت . جغتایی ، محمدتقی . چابک ، علی . رزاقی ، عمران محمد . رفیعی ، حسن . شریفیان ثانی ، مریم . فکری ، رضا . طالبی ، محمدعلی . فتحی ، مرتضی . کاکویی ، حسین . کمالی ، محمد . مدنی ، سعید . ( 1379 ) . به سوی نظام جامع رفاه اجتماعی . تهران : انتشارات سازمان بهزیستی کشور و دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی .
  9. لشگر آرا فرهاد ، سلطانی شهره ( 1383 ) ؛ نظرخواهی از جوانان زندانی در موفقیت آنان موثر است . مجله علوم تربیتی . اصلاح و تربیت . شماره 25 ؛ ص: 7 تا 9 .
  10. سجادی حمیرا ، بیگلریان ، اکبر ( 1390 ) ؛ راهنمای نگارش پایان نامه ؛ تهران : انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی .


لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : مبانی نظری پژوهش بزهکاری نوجوانان , مبانی نظری پژوهش بزهکاری نوجوانان مبانی نظری بزهکاری نوجوانان ,ادبیات تحقیق بزهکاری نوجوانان مبانی نظری بزهکاری نوجوانان

۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مراد دهقان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیکدسته: مبانی و پیشینه نظری 
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 272 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 49 

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


=======================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
=======================================================

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما
=======================================================

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک

دارای 49 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

در متن توضیحات زیر ممکن است متن بهم ریخته باشد (به جهت کپی از فایل ورد)، ولی فایل اصلی کاملا اصولی می باشد

 دارای منابع داخلی و خارجی

منابع درون متنی

کاملا استاندارد با نمودارها و اشکال کامل و جامع برای استفاده فصل دوم پایان نامه

جدیدترین منابع موجود مربوط به سالهای 1392 و منابع خارجی 2010

بخشهایی مختلف از متن:

برنامه ­ریزی استراتژیک

یکی از روش­های شناسایی ماهیت برنامه­ریزی استراتژیک بررسی تفاوت آن با سایر روش­های برنامه­ ریزی است. امروزه در سازمان­ های پیشرفته و در سطوح مختلف سازمان­ها، برنامه ­ریزی به سه صورت اساسی برنامه ­ریزی استراتژیک، برنامه ­ریزی ترفندی[1] و برنامه­ریزی عملیاتی[2] به شرح زیر جلوه گر می­شود.

الف) برنامه ­ریزی استراتژیک:

در این برنامه­ ریزی، اهداف و خطوط کلی و رسالت سازمان در بلندمدت تعیین می ­شود. این نوع برنامه ­ریزی جامعیت داشته و در سطوح عالی سازمان شکل می­ گیرد؛ در این نوع برنامه­ ریزی چارچوبی مشخص برای برنامه ­ریزی ترفندی و برنامه ­ریزی عملیاتی ترسیم می­ شود. این برنامه دارای دید بلندمدت است. در حکم چتری است که کل سازمان را به نحوی در بر می­گیرد.

ب) برنامه ­ریزی ترفندی:

این برنامه ­ریزی که در آغاز در سازمان­های نظامی به کار گرفته شد، فرایندی است که به وسیله آن، مدیران دسته­ ای از فعالیت­های مرتبط را در اجرای یک راهبرد تصویر می­کنند. به عبارت دیگر، برنامه ­ریزی ترفندی به مسائلی مربوط می­شود که برای رسیدن به هدف­هایی، توسط برنامه­ریزان سطوح عالی سازمان ترسیم می­شوند. این نوع برنامه ­ریزی شامل تدوین هدف­ها و انتخاب وسایل لازم برای دستیابی به آن هدف­ها است. چارچوب زمانی برنامه ­ریزی ترفندی، کوتاه­تر از برنامه ­ریزی استراتژیک است. در نهایت، این برنامه­ ریزی به وسیله سطوح میانی سازمان انجام می­ گیرد.



[1]. tactical planning

[2]. operational planning

....

شکل (۲-۷): الگوی برنامه­ریزی پیگلز و روجر

۲-4 -تفکر استراتژیک

در تکامل رویکردهای مرتبط با راهبرد می­بینیم که مفهوم تفکر استراتژیک جایگاه مهمی یافته و نوع نگاه و رویکرد ما در چارچوب تفکر استراتژیک است که نشان دهنده افق حرکت و نحوه حرکت ماست. در چنین رویکردی، لزوم وجود تفکر استراتژیک برای مواجهه با محیط متغیر و پیچیده بسیار مهمتر از وجود برنامه­های مدرن و گام به گام برای رسیدن به اهداف در قالب برنامه­ریزی استراتژیک می­باشد. این تفکر استراتژیک به نوعی توصیف کننده فضای حرکتی سازمان است و برنامه­های استراتژیک را در بر می­گیرد و آنها را هدایت می­کند.

در فضای تفکر استراتژیک ابزارها و رویکردها متفاوت شده و لازم است به رویکردهایی پرداخته شود که خصوصیات مورد نظر در تفکر استراتژیک مانند خلاقانه بودن، کل نگر بودن، جمعی بودن، چند بعدی بودن و ... را به همراه داشته باشند. از این رو، رویکردهایی مانندآینده نگاری که مبتنی بر این خصوصیات شکل گرفته­اند، می­توانند بسیار مورد توجه بوده و کارایی داشته باشند(کرامت زاده و محمدی، ۱۳۸۷).

....

۲-۱6 -پیشینه تحقیق

کار پ‍ژوهش پس از انجام دادن مرحله مطالعه آغاز می‌شود؛ به عبارتی پژوهش در بستری از آگاهی برای کشف مجهول انجام می‌پذیرد (حافظ‌نیا، 1383). هر پژوهش بر مبنای بدیهیاتی انجام می‌گیرد که در مطالعه‌های قبلی روشن شده است و کلیه مطالعه‌هایی که فرض‌ها و بدیهیات و خاستگاه پژوهش را بوجود آورده‌اند، جزء پیشینه پژوهش محسوب می‌شوند (بیانی، 1374). در ادامه تحقیقات داخلی و خارجی انجام شده در زمینه پژوهش مرور شده اند.

۲-۱6-۱-تحقیقات انجام شده خارجی

در تحقیقی تحت عنوان «تجارب به دست آمده از به کارگیری مدل PCMM که توسط انستیتو مهندسی نرم افزار[1] صورت گرفت، نتایج زیر به عنوان مزایای مدل به دست آمد: مزایای بکارگیری مدل PCMMبستگی به سطح بلوغ به دست آمده دارد.



[1] - Software engineering institute SEI


لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک , مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک ,مبانی نظری برنامه‌ریزی استراتژیک پیشینه تحقیق برنامه‌ریزی استراتژیک پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک ادبیات تحقیق برنامه‌ریزی استراتژیک مبانی نظری و پیشینه تحقیق برنامه‌ریزی استراتژیک

۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مراد دهقان

مبانی نظری پایان نامه کانون های اصلاح و تربیت

مبانی نظری پایان نامه کانون های اصلاح و تربیتدسته: مبانی و پیشینه نظری 
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 36 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 34 

مبانی نظری پژوهش کانون های اصلاح و تربیت در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


=======================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
=======================================================

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما
=======================================================

مبانی نظری پژوهش کانون های اصلاح و تربیت

دارای 34 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc 

دارای منبع نویسی درون متنی

منابع پایانی داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد که جدیدترین منابع موجود مربوط به سال 1392 در منابع داخلی و سال 2008 در منابع خارجی می باشد

چکیده ای از بخشهای مختلف متن:

تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت در جهان

تعداد مردم فقیر و بی‌بضاعت (که بسیاری از آنها کودکان بودند) درگیر در گدایی، فحشا، و جرایم خرد در لندن آنقدر زیاد شده بود که در سال 1556میلادی یک مؤسسه که به‌طور خاص برای کنترل این افراد طراحی شده بود، یعنی دارالتأدیب، تأسیس شد. بااین‌حال، جرایم نوجوانان و گدایی محدود به لندن نبودند. در نتیجه، مجلس در سال 1576 میلادی قانونی را تصویب کرد که باعث ایجاد مؤسسات مشابه در هر یک از شهرهای انگلستان شد. ساختار مؤسسات و مدل دارالتأدیب در سطح قاره گسترش یافت. در سال 1595، بهترین مؤسسه، مرکز بازپروری آمستردام بود که به‌طورکلی برای رسیدگی به مشکل جرایم نوجوانان تأسیس شده بود. هدف این مؤسسه و نهادهای مشابه این بود که کم‌کم نظم و انضباط را القاء نموده و به جوانان بیاموزند که یک عضوِ مؤثر و سخت‌کوشِ جامعه باشند ( 15 ) . در نیمه ی دوم قرن 17 میلادی دانشمندان و نویسندگان طرز اجرای مجازات ها و وضع زندان ها را شدیدا مورد انتقاد قرار داده ، اصلاح و تربیت اطفال بزهکار را در موسسات تربیتی پیشنهاد نمودند . به پیروی از عقاید مذکور در سال 1623 در شهر ناپل ( ایتالیا ) اولین زندان برای تفکیک و طبقه بندی زندانیان از لحاظ سن احداث گردید . در سال 1667 در شهر فلورانس ( ایتالیا ) اولین زندان به روش انفرادی جهت نگهداری اطفال تاسیس شد . در سال 1672 در فرانسه طبق فرمان پادشاه ، اطفال ولگرد که از لحاظ جسمی قدرت پاروزنی در کشتی را نداشتند به بیمارستان های خاص اعزام شدند . در سال 1703به امر پاپ کلمان XI در رم ، کانون اصلاح و تربیت سن میشل[1] افتتاح شد . در این کانون ، جوانان به صورت دسته جمعی کار می کردند و شب ها در سلول ( خوابگاه انفرادی ) به سر می بردند و در بالای درب ورودی این زندان این چنین حک شده بود:  "اگر با کار و انضباط نتوانیم محکومین را اصلاح و تربیت کنیم ، حبس کردن آنان به عنوان مجازات بی فایده است " . در سال 1735 م به دستور پاپ کلمان XII ، اولین دارالتادیب برای نگهداری دختران بزهکار در رم بنا گردید ( 4 ) . در سال 1788 در انگلستان ، اولین کانون اصلاح و تربیت جهت نگهداری اطفال افتتاح گردید . در قانون جزایی 1810 ناپلئون ( فرانسه ) اطفال کمتر از 7 سال غیر مسوول و کیفر اطفال بیش از 7 سال تا 16 سالگی تمام ، با توجه به قوه درک و تشخیص یا عدم قوه ممیزه تعیین گردید . نظر به این که در قانون مذکور ، روش خاصی برای اجرای مجازات اطفال بزهکار مقرر نگردیده بود ؛ اطفال در صورت محکومیت ، در زندان ها با بزرگسالان در یک جا نگهداری شده و وضع اسف باری داشتند . در فرمان 18 آوریل و 29 سپتامبر 1841 ، لزوم تاسیس دارالتادیب جهت تفکیک اطفال از بزرگسالان تاکید شد . در سال 1820 قسمتی از زندان « گالون » و در سال 1824 قسمتی از زندان      « استراسبورک » و در سال 1830 بخشی از زندان « تلوز » برای نگهداری اطفال اختصاص یافت . اولین موسسه تربیتی در سال 1839 در « سن هیلر » افتتاح گردید . در سال 1819 در سیسیل ( ایتالیا ) اولین موسسه تربیتی شروع به کار کرد ( 4 ) . در سال 1825 در ایالت نیویورک ( امریکا ) به پیروی از عقاید « جان هوارد »[2] اولین موسسه جهت نگهداری اطفال به نام خانه امن[3] ، تاسیس شد .



[1]  Saint - Michel

[2]- Jhon Howard

[3] - خانه امن، یک مؤسسه خصوصی مراقبت از کودک بود که در ایالات متحده برای کودکانی که درگیر در رفتار غیرقانونی بوده یا احساس می‌شد که در معرض خطر چنین رفتاری هستند، ایجاد شد. هرچندکه هدف اولیة آن آموزش و تربیت نوجوانان برای زندگی‌های تولیدی بود؛ اما خانه‌های امن، در نظم و انضباط سختگیرانه و کار سخت، معروف‌تر از زندان‌ها شدند .

...

2 – 10 واژه شناسی نظام زندان بانی

2 – 10 – 1 حبس

سلب آزادی تن و اختیار خروج از محوطه ای خاص ( مانند زندان و سایر محیط های بسته ) برای مدتی معین به حکم دادگاه صالح ، که قبل از پایان مدت ، حالت انتظار برای آزادی وجود ندارد مگر در مواردی خاص به حکم قانون ( همچون آزادی مشروط و عفو محکوم ) مدت حبس ممکن است یک روز تعیین شود یا مدت های کوتاه و بلند دیگر و یا برای اتمام مدت عمر محکوم ( حبس ابد ) (59) . لازم به توضیح است که واژه حبس ، افاده معنی مجازات حبس می کند و به کارگیری آن به جای واژه کانون اصلاح و تربیت و زندان که اسم مکان است ، و عکس آن ، از اشتباهات فاحش و شایع در ادبیات حقوق جزایی به شمار می رود . در واقع اماکنی چون کانون های اصلاح و تربیت  و زندان ، محل حبس کردن است ( 59 ) . شایان ذکر است ، طبق قانون مجازات اسلامی مصوب سال  1392  ، به جز مرتکبین قتل ، برای سایر انواع بزه ، حداکثر مدت حبس صادره برای کودکان معارض قانون ، 5 سال تعیین شده است . 

2 – 10 – 2 خودزنی

مجروح و زخمی کردن بدن توسط صاحب بدن با وسایل و آلات برنده از قبیل چاقو ، تیغ و ... ، تا حدی که خود کشی نباشد . اقدام به این عمل نامعقول معمولا برای مجروح جلوه دادن خود و استفاده نامشروع از این طریق به نحوی است که موجب مجازات دشمنان و یا رقبای خود شوند ، و یا با هدف ترساندن دیگران صورت می گیرد . در هر صورت نشانگر وجود حالت خطرناک در فاعل آن است . خودزنی به خودی خود و در حالت عادی جرم نیست اما استثنائا ، عمل خودزنی مطابق تبصره ماده ی 179 ، در محوطه کانون اصلاح و تربیت و زندان ممنوع است و متخلف طبق نظر شورای انضباطی ، تنبیه و یا در مراجع قضایی محاکمه می شوند . ( 59 ) .

2– 10 – 3 ملاقات در زندان

ملاقات در لغت نامه دهخدا به معنی دیدار و رویارویی تعریف شده است و در زندان به معنی دیدار و رویارویی و ارتباط بستگان و دوستان و آشنایان زندانی با او در چارچوب قوانین و مقررات مربوط . این ملاقات ها که گاه جز لاینفک حقوقو زندانیان است به اشکال زیر صورت می گیرد .

2 – 10 –3 – 1 انواع ملاقات در زندان :

1: ملاقات تلفنی

شایع ترین نوع ملاقات در زندان ها دیدار و ارتباط تلفنی است که به طریق زیر صورت می گیرد . ...

...


لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : مبانی نظری پایان نامه کانون های اصلاح و تربیت , مبانی نظری پژوهش کانون های اصلاح و تربیت مبانی نظری کانون های اصلاح و تربیت ادبیات تحقیق کانون های اصلاح و تربیت مبانی نظری تحقیق کانون های اصلاح و تربیت

۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مراد دهقان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکناندسته: مبانی و پیشینه نظری 
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 38 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 30 

مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

=======================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
=======================================================

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما
=======================================================

مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان

دارای 30 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

دارای منبع نویسی درون متنی

منابع پایانی داخلی و خارجی

بصورت کامل با نمودار ها و متن تمیز جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه

بخشهایی از متن موجود:

آموزش کارکنان

با توجه به دگرگونی سریع و پرشتاب دانش و معلومات بشری، همه چیز به شدت در حال تغییر و تحول است. سازمان ها به عنوان یک سیستم باز با محیط خود در تعامل قرار دارند و برای تداوم حیات خود نیازمند پاسخ گویی به تغییرات محیطی می باشند. از آن جا که منابع انسانی مهم‏ترین عامل و محور در سازمان ها محسوب می گردد، تجهیز و آماده سازی منابع انسانی برای مواجه با تغییرات از اهمیت ویژه برخوردار است و کلیه سازمان ها با هر نوع مأموریتی که دارند باید بیشترین سرمایه، وقت و برنامه را به پرورش انسان ها در ابعاد مختلف اختصاص دهند. اجرای برنامه های آموزشی با هدف ایجاد تغییر در رفتار، دانش و مهارت های منابع انسانی سازمان ها متناسب با نیازها بدون شک با به روز کردن اطلاعات و دانش کاری آنان ضمن توسعه مهارت ها، موجب بقاء سازمان خواهد شد(صدری،1383). 

مفهوم شناسی آموزش و آموزش کارکنان

آموزش به فرایند انتقال معلومات، نگرش ها و مهارت ها از فرد یا گروهی به فرد یا گروه دیگر برای ایجاد تغییرات در ساختارهای شناختی، نگرشی و مهارتی آن ها گفته میشود(صدری،1383 ص 14).

...

2-2-2 ) اهمیت و ضرورت آموزش کارکنان

از آن جا که یکی از ابعاد زندگی اجتماعی انسان زندگی سازمانی اوست، و زندگی سازمانی علاوه بر این که دیگر شئون زندگی انسان را تحت تأثیر قرار می دهد، همواره در معرض تغییرات ناپایدار نیز قرار دارد و این تغییر در کار راهه شغلی و روش های انجام کار در سازمان ها مشهود است. به همین دلیل انسان و به تبع آن سازمان ها باید به طریقی خود را با این تغییرات همساز نموده تا بتوانند دوام و بقای خود را حفظ کنند(صدرالدین،1383 ص 28). تغییرات و چالش هایی که در محیط صنعتی امروز در حال رخ دادن است بیانگر این واقعیت است که موفقیت یا شکست سازمان ها در عرصه رقابت جهانی متأثر از نقش کارکنانی می باشد که از دانش، مهارت و توانمندی بالایی برخوردارند(سلیمی، 1382).

...

2-2-3 ) اهداف آموزش نیروی انسانی

2-2-4) انواع آموزش

...

2-7 )پیشینه تحقیق

2-7-1 ) تحقیقات انجام شده در ایران

در تحقیقی که به وسیله ابطحی(1382)، به منظور ارزیابی برنامه های آموزشی مبتنی بر رایانه در یکی از شرکت های داخلی انجام شده از الگوی کرک پاتریک استفاده شده است. ارزیابی این مجموعه از برنامه ها در ابعاد واکنشی(رضایت کارکنان)،یادگیری(تغییرات در یکی از ابعاد دانش، نگرش و مهارت)، رفتاری(میزان انتقال مطالب آموخته شده به محیط کار) و نتایج(از قبیل کاهش ضایعات، افزایش کیفیت تولید و افزایش میزان بهره وری شغلی) صورت گرفت، یافته های این تحقیق نشان داد که ارزیابی سطح اول حاکی از کم بودن میزان رضایت فراگیران از این برنامه بود، در سطح دوم که از گروه کنترل و گروه آزمایش استفاده شده حاکی از وجود تفاوت معنادار  بین این دو گروه بود. برای ارزیابی دو سطح آخر، ارزیابی رفتار و نتایج شاخص های مربوط به این سطوح حدود سه ماه بعد از اتمام برنامه مورد بررسی قرار گرفت که حاکی از معنادار نبودن تفاوت در این شاخص ها بود.

       قوام(1380)، تحقیقی با عنوان "ارزشیابی تأثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر عملکرد کارکنان گمرک ایران در سال های 78-75 به منظور برنامه ریزی و استفاده از نتایج حاصل از ارزشیابی جهت بهبود اثربخشی دوره های آموزشی "  انجام داد.

...


لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان , آموزش کارکنان مفهوم شناسی آموزش آموزش ضمن خدمت ,مبانی آموزش مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان مبانی نظری آموزش کارکنان پیشینه تحقیق آموزش کارکنانپیشینه پژوهش آموزش کارکنان ادبیات تحقیق آموزش کارکنان مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش کارکنان


۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مراد دهقان

مکان کارآموزی -شرکت مخابرات استان تهران ، اداره نظارت، آزمایش و تحویل سیستمهای انتقال 36 ص

مکان کارآموزی -شرکت مخابرات استان تهران ، اداره نظارت، آزمایش و تحویل سیستمهای انتقال 36 صدسته: گزارش کار آموزی و کارورزی 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 28 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 36 

مکان کارآموزی شرکت مخابرات استان تهران ، اداره نظارت، آزمایش و تحویل سیستمهای انتقال 36 ص


======================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
=======================================================

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما
=======================================================

مکان کارآموزی -شرکت مخابرات استان تهران ، اداره نظارت، آزمایش و تحویل سیستمهای انتقال 36 ص

شرکت مخابرات استان تهران بطور کلی دارای 2 قسمت اساسی 
می باشد. 1- بخش های ستادی که شامل معاونت های نیرو، مالی، آموزش، بازرسی و .... می باشد.

2- بخش های اجرایی یا فنی بعبارت بهتر بخش های عملیاتی شرکت مخابرات

وظیفه اصلی این قسمت در واقع پیاده کردن و اجرا کردن طرح های تصویب شده در بخش ستادی از جمله توسعه و تکمیل مراکز تلفن شهری، اجرای طرح های مخابراتی، نظارت و بررسی عملکرد شبکه های فیبر نوری و طراحی سیستم های بروز مخابراتی و .... می باشد.

یکی از ادارات اصلی و مرکزی این قسمت اداره ی کل نظارت، آزمایش و تحویل می باشد که خود به سه قسمت: 1- اداره ی کل نصب و راه اندازی 2- اداره ی کل خدمات مهندسی 3- معاونت توسعه و مهندسی می باشد.

وظایف: اداره نصب و راه اندازی وظیفه نصب سیستم های مخابراتی از جمله نصب کلیه ی سیستم های مورد نیاز در مراکز تلفن بین شهری و در مورد ارتباطات سیار وظیفه نصب آنتن های BTS و تقویت کننده های موبایل را برعهده دارد.

اداره ی خدمات مهندسی در مورد پشتیبانی و نگهداری از سیستم های نصب شده را بر عهده دارد.

معاونت توسعه و مهندسی در مورد افزایش ظرفیت شبکه و برطرف کردن مشکلاتی که در کیفیت مخابرات اثرگذار می باشد و بطور کلی تحقیق و پژوهش در مورد بروز کردن شبکه های مخابراتی فعالیت دارد.

مراکز تلفن کوچک

فن آوری تلفن: گاهی از سیستم عمومی تلفن بعنوان هشتمین مورد از عجایب جهان یاد می کنند. شبکه ای متشکل از پیچیده ترین کامپیوترهای متصل به یکدیگر را تجسم کنید، که فقط در عرض چند ثانیه می توانند ارتباط بین دو نفر را در هر نقطه از جهان برقرار کند. شبکه های تلفن امروزی نه تنها می تواند ارتباط صوتی را با کیفیت خوب برقرار کند بلکه در انتقال دیتا نیز خیلی موثر است بطورکه امروزه در سیستم های انتقال اداره ای بعنوان دیتا از طریق فیبر نوری تشکیل شده است.

بهتر است از روش سازماندهی (PSTN) public switched Telephone network  


لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : مکان کارآموزی -شرکت مخابرات استان تهران ، اداره نظارت، آزمایش و تحویل سیستمهای انتقال 36 ص , مکان کارآموزی شرکت مخابرات استان تهران ، اداره نظارت، آزمایش و تحویل سیستمهای انتقال 36 ص شرکت مخابرات استان تهران ، اداره نظارت، آزمایش و تحویل سیستمهای انتقال 36 ص شرکت مخابرات استان تهران اداره نظارت آزمایش و تحویل سیستمهای انتقال شرکت مخابرات استان تهران ، اداره نظارت، آزمایش و تحویل سیستمهای انتقال

۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مراد دهقان

پاورپوینت ریسک، بازده و ارزیابی اوراق بهادار

پاورپوینت ریسک، بازده و ارزیابی اوراق بهاداردسته: مالی 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 8713 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 67 

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان پاورپوینت ریسک، بازده و ارزیابی اوراق بهادار در حجم 67 اسلاید همراه با تصاویر، نمودار و توضیحات کامل و همچنین مثالهای کاملاً تشریحی ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد


=======================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
=======================================================

info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || cero.poshtibani@gmail.com || فرم تماس با ما
=======================================================

عنوان: پاورپوینت ریسک، بازده و ارزیابی اوراق بهادار   

دسته: حسابداری- مدیریت مالی  (ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری در مسائل مالی- مدیریت سرمایه گذاری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 67 اسلاید

این فایل در زمینه "ریسک، بازده و ارزیابی اوراق بهادار" می باشد که در حجم 67 اسلاید همراه با تصاویر، نمودار، توضیحات کامل و همچنین مثالهای کاملاً تشریحی با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

ریسک

ریسک از نظر بعد زمانی

ریسک آتی

محاسبه ریسک آتی

انحراف معیار هرسهم 
معیارریسک نسبی:ضریب تغییر

توزیع احتمالات بازده های آتی ممکن دو سهم 
نرخ بازده مورد انتظار و انحراف معیار بازده هر سهم 
ضریب تغییر

انواع ریسک

ریسک تجاری
ریسک مالی

ریسک نقدینگی
ریسک ناتوانی پرداخت
ریسک بازار
ریسک نرخ بهره
ریسک قدرت خرید

ریسک وبازده مجموعه سرمایه گذاری

ریسک مجموعه سرمایه گذاری

برخی از انواع همبستگی و تاثیر آنها بر بازده

مدل قیمت گذاری  داراییهای سرمایه ای

ریسک سیستماتیک 
ریسک غیر سیستماتیک

محاسبه ضریب بتا

ارزیابی اواراق بهادار

ارزیابی سهام عادی

ارزیابی سهام عادی با رشد صفر
ارزیابی سهام عادی
 بارشد ثابت 
ارزیابی سهام عادی
 بارشد متغیر یا فوق العاده

سایر روشهای ارزیابی سهام عادی

ارزش سهام برمبنای خالص ارزش داراییها

ارزش تصفیه سهام

ارزش جایگزینی

محاسبه نرخ بازده

نرخ بازده مورد انتظار اوراق قرضه (بازده تا سررسید)
نرخ بازده مورد انتظار سهام ممتاز
نرخ بازده مورد انتظارسهام عادی

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


لطفا پیش از دانلود حتما به این نکات توجه نمایید (کلیک کنید)

خرید

شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری : 09010318948

برچسب ها : پاورپوینت ریسک، بازده و ارزیابی اوراق بهادار , پاورپوینت ریسک، بازده و ارزیابی اوراق بهادار انحراف معیار هرسهمانواع ریسک ریسک وبازده مجموعه سرمایه گذاری مدل قیمت گذاری داراییهای سرمایه ای محاسبه ضریب بتا ارزیابی اواراق بهادار ارزیابی سهام عادی ارزیابی سهام عادی با رشد صفر ارزیابی سهام عادی بارشد ثابت ارزیابی سهام عادی بارشد متغیر یا فوق العاده ارزش سهام برمبنای خالص ار

۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مراد دهقان